معانی و بیان!

خرید بک لینک
آخه دیشب خواب نمیرفتم که تازه پا شدم. آوازتم که آلارم گوشیمه مثه لالایی میمونه لامصب. حالا هم ده و نیمه، چیکار کنم وقتی دوباره آلارم گوشیم به صدا در اومده و تازه دیشب هم خواب نمیرفتم؟
معانی و بیان!...

ما را در سایت معانی و بیان! دنبال می‌کنید

برچسب: آباد؟, نویسنده: بازدید: 230 تاريخ: شنبه 25 شهريور 1396 ساعت: 21:55

دیروزِ هرسال را میروم هربار از اول میشمارم ببینم چقدرش شروع شده چقدرش تمام شده چقدر هم برایم بی معنی شده روز مرگم که احتمالا تصادف است یا هرچه که کار را به بیمارستان نکشاند و چرا هربار سر این مسئله مادر میخواهد ساکتم کند.

معانی و بیان!...

ما را در سایت معانی و بیان! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: دوشنبه 13 شهريور 1396 ساعت: 18:01

اگه هم بگم همه ی درد ها فدای سرت دروغ گفتم. بی اهمیتی ت تا زمانی برام اهمیت داشت که میفهمیدیم. زبون من عوض نشده و هنوز همونقدر ناشی ام که مستقیم همه حرفامو میزنم. رانده مانده ی همه جا کجا مانده برام مگر؟ بعد این همه این همه این همه و همه ی اینها زمانی لحظه ای بود که حالا تلنبار شده از پا افتاده ام. دنبال بهانه ی ناله ای بودم و بهتر از هر زمانی مهیاش کردی تا بیزاری م را و ناله ام را جار بزنم. و معانی و بیان!...

ما را در سایت معانی و بیان! دنبال می‌کنید

برچسب: میخوای,خوردن,بیفتم,دیگه؟,برمیگردم, نویسنده: بازدید: 239 تاريخ: دوشنبه 13 شهريور 1396 ساعت: 18:01

شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:

<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

معانی و بیان!...

ما را در سایت معانی و بیان! دنبال می‌کنید

برچسب: بلاهتتو,لایک,اینجوری,بهتره, نویسنده: بازدید: 233 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 4:04

شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:

<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

معانی و بیان!...

ما را در سایت معانی و بیان! دنبال می‌کنید

برچسب: نمیارم,شاید,بخاطر,باده, نویسنده: بازدید: 225 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 4:04

نمیدونم اونی که ممکنه اینجارو بخونه تاحالا وبلاگ داشته یا نه. حالتیه که موقع نوشتن هی این صفحه سفید روبروت رو پر و خالی میکنی از کلمه. هی مینوسی؛یه کلمه دوکلمه دو جمله نصف صفحه یا هرچی.بعد پاک میکنی و از اول. آخرشم میای میگی که نمیتونی بنویسی اما باز میای و همین رو مینوسی تا دست خالی برنگشته باشی. این حالت بدترین حالت یه نویسنده س؛ یه بلاگر یا هرچی. یه جور حالت تهوعه که ته تهش هم بالا نمیاری.

معانی و بیان!...

ما را در سایت معانی و بیان! دنبال می‌کنید

برچسب: اوووووق, نویسنده: بازدید: 245 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 4:04

صفحه بندی